Raumeningas kūnas su tinkamu maisto papildu – misija greitesnė, nei galite įsivaizduoti 2021 vasario 26 d.

Nors dailiąja lytimi vadinamos moterys, tačiau norą jaustis gražiu bei savo išvaizda traukti aplinkinių akis turi ir vyrai. Tiesa, ne visi apie tai drįsta prisipažinti. Jei pagrindiniai moterų privalumai – dailus veidas, gražios kojos bei iškili krūtinė (aišku, skonis neturi draugų), tai, žvelgiant į vyrus, dėmesį pirmiausia traukia raumeningas kūnas. Jei moterims liekną figūrą kartais dovanoja dosnioji motulė gamta, vyrai, kaip tikri darbininkai, raumenų masę turi užsiauginti patys, sąžiningai plušėdami sporto salėje bei ieškodami kitų efektyvių būdų, kaip padidinti sporto teikiamą naudą bei paspartinti kelionę link galutinio tikslo – raumeningo kūno, dėl kurio alpsta moterys, o konkurentai – pavydi. Jei ir pats kaip tik stovi toje „pavyduolių“ barikados pusėje, metas susiimti: pavydėti turi tau, o ne tu! Paplušėti sporto salėje teks nuoširdžiai, bet sumaniai pasinaudojus šiuolaikinio mokslo siūloma efektyvia papildų pagalba bei kitais naudingas patarimais, raumeningas kūnas džiugins anksčiau, nei gali tikėtis!

Sportas, sportas, sportas...

Kartok tai kaip mantrą, bet...nepersistenk. Sportas, siekiant raumeningo, atletiško kūno, turi tapti reguliaria tavo rutinos dalimi, tačiau treniruočių planą reikia susidėlioti atsakingai, nepamirštant, jog prie efektyvių rezultatų didžia dalimi prisideda ir poilsio režimas. Kiekvieną treniruotę pradėkite nuo apšilimo (šuoliukų, pritūpimų ir pan.), svarbių kalbant apie sausgyslių apsaugą bei kojų raumenų stiprinimą. Pratimai, greitinantys širdies pulsą, taip pat spartina ir medžiagų apykaitą bei skatintina raumenų augimo procesą. Prisimink, jog, auginant raumenis, reikalingas ne dažnas pratimo kartojimas. Efektyviau veikia trumpos treniruotės su didesniais svoriais.

Per vieną treniruotę nesitikėk „nuversti kalnų“. Susidėliok planą, kurią dieną kokias raumenų grupes treniruosi. Pavyzdžiui, viena dieną dirbk su nugara, pilvo raumenimis ir bicepsais, kitą – šlaunimis, blauzdomis. Idealu, jei tarp skirtingų raumenų treniruočių yra padaroma 48 valandų pertrauka. Skamba neįtikėtinai, tačiau raumenys auga ne pačių treniruočių, bet būtent poilsio metu, kurio reikia tiek tavo fizinei, tiek emocinei būsenai atstatyti. Siekiant maksimalaus atsigavimo, sporto specialistai rekomenduoja kas 5-6 savaites padaryti maždaug savaitės pertrauką, o bijantys, jog toks ilgas poilsis sutrikdys ritmą, galima tiesiog per pusę sumažinti krūvius. Pajutus, jog kažkuri treniruotė, užuot teikusi teigiamą „išsikrovimo“ jausmą, yra per sudėtinga ar net skausminga, nutrauk šią ir po poros dienų poilsio, kibk į darbą su kita raumenų grupe.

Mityba – probleminė sritis dažnam sportuojančiam

Norint, jog raumenys efektyviai augtų bei tiesiog užtektų fizinių jėgų efektyviai treniruotei, būtina, lyginant su nesportuojančiais, suvartoti daugiau kalorijų, gaunamų iš subalansuoto raciono. Svarbūs baltymai, angliavandeniai, o 10 proc. suvartojamo maisto turi sudaryti ir riebalai. Vyrui, kuris, savaime suprantama, ne tik sportuoja, bet dar ir gyvena aktyvų pilnavertį gyvenimą, kiekvieną kartą sužiūrėti, kas dedama į lėkštę – iš tiesų labai sunki misija. Tad, norint, jog sportas, nepaisant spragų mityboje, atneštų efektyvius rezultatus, būtini ir specialūs maisto papildai, orientuoti į raumenų masės auginimą.

Papildai raumenų masės auginimui – maksimalūs rezultatai su minimaliomis pastangomis

Vyriškas hormonas testosteronas yra tiesiogiai susijęs su greitesniu raumenų augimu. Tiesa, žmogaus biologija šiuo atžvilgiu yra itin negailestinga. Testosteronas aukštumas pasiekia vyrui esant 16-18 metų, o, sulaukus vos 20-ties, ima kristi. Maisto papilde „Probolan 50“ esantys komponentai efektyviai skatina testosterono išsiskyrimą organizme, taip stimuliuodami turimų riebalų deginimą, esamų raumenų ryškinimą bei naujų formavimąsi. Rinkoje yra daugybė panašių produktų, tad, ieškant tinkamiausio varianto, išbandomi įvairūs gaminiai. Neabejotinas „Probolan 50“ privalumas – vos per 48 valandas pasireiškiantys pirmieji efektyvumo požymiai, pavyzdžiui, padidėjusi ištvermė sportuojant. Realiai juntami rezultatai itin svarbūs kalbant apie motyvaciją, be kurios joks tikslas, šiuo atveju – raumeningas kūnas – nebus pasiektas.

Kai kurie vyrai sąmoningai vengia vartoti maisto papildus, skatinančius raumenų auginimą, tapatindami pastaruosius su tam tikra apgaulės forma. Ne, išgėrus tabletę, raumenys akimirksniu „neprisipūs“, tapdami dirbtiniu kalnu. Tai – efektyvi pagalba ryškinant treniruočių rezultatus bei įkvepianti šioms fizinės jėgos be būtinybės „sėsti“ ant griežtos sportininkų dietos, būtent dažnam ir pakišančios koją suklupus.

Pagrindo neturi ir baimė dėl galimo pavojaus sveikatai. „Probolan 50“ – rezultatas ilgus metus trukusio mokslininkų darbo, kurie kurdami produkto formulę, sukūrė ne tik efektyvų, bet ir visiškai sveikatai saugų preparatą. Tiesa, nenukentės ir vyriška sveikata. Produktas veikia nekenkdamas vyriškajam ego, tai yra – erekcijai. Juk, savaime suprantama, moterys raumeningu vyro kūno žavėtis nori ne tik per atstumą...